Me siis oltiin lekurissa käymässä tänään klo 12 :)
Mentiin bussilla... Ja Frejsa oli niin hienosti! Istu nätisti mun sylissä ja katseli maisemia.
Lääkäriin mentiin niin kiltisti, ja odotusaulassakin istuttiin esimerkillisesti. Lääkäri sai tutkia ja koskea, saatiin nyt ensimmäinen rokote ja sekin meni niin upeasti, Frejsa piti päätään mun kainalossa.
Saatiin myös vielä kerran stronghold, mutta jos kutina jatkuu on se luultavasti allergista... :/ No, voihan tämä kutina ja pureskelu johtua stressistäkin.
Frejsa sai kehuja siitä kuinka rauhallinen se oli koko ajan. :)
Käveltiin sieltä kotiin ja tyttö onkin nyt aikas rätti... Annoin ruoankin vasta nyt kun on ollut tuota autoillessa pahoinvointia.

Kuukauden päästä on siis uusi rokotus.
Painoa tytsyllä oli 9,5kg, eli lihaa pitäis saada luiden päälle.
Uskon, ettei se tule olemaan vaikeeta, sellasella ruokahalulla
toi nainen syö ;)

Frejsa simahti totaalisesti :) Ihana tyttöni, oon niin ylpeä mun kullasta!

Viime yönkin Pekka oli kylässä ja Frejsa nukkui mun jaloissa :) Eli jonkinmoista edistystä siinäkin on tapahtunut.

Täällä siis on kaikki aivan mahtavasti!
Mun hieno tyttöni on niin rohkea.