Taas on tapahtunu vaikkas mitä... Pekka oli yötä, ja Frejsa nukkui yön sängyn alla. Aamulla uskalsi tulla viereen jopa Pekan jalkojen väliin. Ja innostui se tytteli riehumaan mun kanssa ja esittelemään taitojaankin siinä Pekan edessä.
Käytiin pitkä lenkki, otin kuvankin kun oltiin taas Tahmelan rannalla:


Mun varjo näkyy ikävästi...
1979846.jpg


Tänään oli myös tehty ekat tuhot yksin ollessa ... ... ...
Ei mitään suurta, mutta kaikki vaatteet (mitä en saa ikinä järjesteltyä tuolilta pois) oli lattialla ja mun ihania pinkkejä alushousuja oli tutkiskeltu oikein lähituntumalta... :D

Eli ei vielä mitään suuria juttuja, mutta kyllähän tuo tuosta kun alkaa tottua uuteen kotiinsa ;)

Oltiin vielä tossa puolituntia sitten vähän juoksemassa pellolla ja muutenkin tehtiin vähän pidempi lenkki. Tuntuu, että Frejsalla on loputtomat virrat, nyt kun stressi on laskenut.
Huomenna se lääkäri... Oon aikas jännittyny, enempi mua pelottaa se bussimatka.

Pitää vaan ite pysyä mahd. rauhallisena.
Tämä riittäköön nyt tältä päivältä... Huomenna kertomus kaameesta lekurista ;)