Terveppä terve taasen... :) Nyt löyty aikaa juoruta tännekkin uutisia mun ihanimmasta pikku pallerosta, eli tietenkin Frejsasta.

Meillä onkin ollut vaikka mitä kaikkea touhua oikeen kunnolla! Ollaan saatu loput rokotukset, eläinlääkärireissu meni päin helvettiä, mutta siitä selvittiin... 

Frejsa on lihonut ja turkki kasvanut ja parantunut. Kauneus lisääntyy päivä päivältä, ja tajusin tossa justiinsa että Frejsa näyttää ihan lunnikoiralta, ainoo et tyttö on tummempi ja hieman isompi. Ollaan saatu koirakavereita, joista Frejsa todella nauttii, eilenkin meillä oli oikein kaveritäyteinen päivä, kun ensin tavattiin kääpiövillis Jekku,tiibetinspanieli Muru ja mäyris Hiiri :) Kaikkien kanssa tultiin toimeen, mutta Jekku vei voiton ;) Ne oli ihan best friends, ja leikkivät innoissaan.

Kaverin sheltti Aino tuli meille eilen kylään illaksi ja tytöt tulee erinomaisesti toimeen. Meillä oli myös eilen illanistujaiset ja porukkaa oli 6kpl sekä hauvavieras. Frejsa toimi hienosti illan emäntänä, oli koko ajan mun vierellä seuraamassa mitä tapahtuu. :) Olin TODELLA ylpeä Frejsasta, se on yllättänyt mua joka päivä. 

Mun ja Frejsan välit paranee koko ajan, joka päivä tuntuu vaan paremmalta tuo ihana hauva.  Luottamus kasvaa päivä päivältä mikä on aivan mahtavaa :)

Juoksut saatiin päätökseen n. 5päivää sitten, eikä ole odotettavissa pentuja, valeraskaus kylläkin :( Tissit jo aika turvonnu...

On tullut pikkanen koirakuume kun tuo tyttönen on osoittanut todellista reipastumista kun päästään muiden koirien seuraan. Se on kuin eri koira... Järki kyllä pysyy mun päässä, mutta varmasti aion miettiä toisen koiran ottamista vakavasti aikaisemmin kuin 2 vuoden päästä. 

Tässä uusia kuvia:

2083921.jpg

2083906.jpg

2083922.jpg

Kaunis tuo tyttö :)