Voi elämän karut kävyt kun on inhottava ilma... Huhhuh kun on koirat kurassa, eteinen kurassa, minä kurassa =kaikki kurassa.

Nero raukka ei tykkää kun alkoi märät kelit kun tassut on niin arat. Onneksi ens maanantaina saadaan tähän helpotusta.

Meillä hauvat on niin mahtava pari, ettei muuta voi sanoa! Viime yönäkin kun oltiin nukkumaan menossa, tuli Frejsa ensin mun jalkjojen väliin tekeen pedin ja sitten Nero meni Frejsan viereen mun varpaisiin ja ne nukku ihan kiinni toisissaan. Niistä on kyllä tullut tosi hyvät kaverit, päivä alotetaan järjettömällä leikkimisellä, jota on mukava katsella Nauru Sitten ku alkaa väsyttää, mennään samalle pedille nukkuilemaan.

Kyllä helpotti, että koirulit tulee toimeen noin hyvin. Kun lueskelee muiden kertomuksia koirien sopeuttamisesta, alkaa mietityttään että mitäs ihmettä kun omat käyttäytyy kuin olis tuntenu koko ikänsä. No, meillä tais käydä hyvä tuuri Hymy

Kissat ja Nero tulee jo toimeen hyvin, meillä auttoi se, että kun Nero alkoi jahtaamaan kissoja, laitoin sen vessaan yksikseen 10 minuutiksi ja sen jälkeen herra alkoi tottelemaan.

Mitään temppuja ei olla opeteltu, paitsi istumaan opittiin jo ekoina päivinä. Nero ei ole kauhean innoissaan oppimaan mitään, toisin kuin Frejsa. No, jos edes peruskäskyt sais meneen läpi, niin helpottais Silmänisku

Mä oon aloittanut kuntosalilla käynnin... 12kuukautta nyt olis pakko käydä Nauru Pakko saada kuntoa nouseen, kun on niin väsähtänyt fiilis jatkuvasti. Oon tehnyt töitä ja käyny koulussa ja koirat hoitanu, Pekan kissat jne... Eli hommaa on riittäny.

Ehkäpä tämä tästä, kirjottelen viimeistään maanantaina!