Apua...
Mulla on kohta karvainen kasa rescueta kotona. Todella jännittävää!
Frejsa tulee mulle ensi kuun 10pv tai niillä nurkilla.

Jos vaikka kertois miten kaikki sai alkunsa:

Olin jo toukokuusta asti katsellut Viipurin Koirat ry:n sivuilta suloista, pienen suden
näköistä Frejsa-hauvaa. Elokuussa aloin katsomaan pienen nappisilmän kuvia lähestulkoon joka päivä. Mietin koko ajan (siis oikeasti yöt ja päivät) Frejsaa, nukuin yöni huonosti kun en vain saanut sitä vetoavaa katsetta pois mielestä.

Kunnes päätin soittaa. Tiesin, että jos soitan, niin se on menoa se. Siitä ei ole enää paluuta (ainakaan mun kohdalla). Niinpä soitin ja kerroin että olin täysin korviani myöten rakastunut tähän pieneen palleroon.
Tiesin, että Frejsa on arka ja ujo, mutta joku vain sanoi päässäni, että tuossa on minulle se oikea koira.
Joten nyt mulle on tulossa rescue-Frejsa! :) Suoraan sanottuna mua hiukan jännittää, koska raukka on arka, mutta uskon, että siitä päästään yli ajan kanssa.

Frejsa tulee Suomeen luultavasti ensi viikolla, ja menee ensin "kotihoitoon" pariksi viikoksi alkujärkytyksestä toipumaan.
Sitten haen sen Espoosta mulle kotiin sopivasti syyslomaksi, joten on aikaa tutustua toisiimme.

Tarkoitus olisi alkaa kirjoittaa tätä blogia säännöllisesti Frejsan kuulumisista ja muista asioista...

Tää nyt oli tällänen aloitus tälle tarinalle, toivotaan että kaikki sujuu hyvin!

Sara