Terve taasen!

Meillä on niin loistavia uutisia että oli pakko heti tulla kertomaan tännekin.

Oltiin viikonloppu Nokialla koirat + Pekka ja mä. Noo, siinä illan aikana kun makoiltiin sohvalla, tuli Frejsa neiti  hakemaan rapsutuksia, mutta ei yllättäen multa, vaan Pekalta!! Siihen tytsy jäi istumaan Pekan huomaan ja mulla kyyneleet valu (yllättävää) :D Frejsa rakas oli koko seuraavan yönkin Pekan vieressä ja kun aamulla heräsin oli Pekka jo silittämässä tyttöä eikä Frejsa ollut moksiskaan. Puoli vuotta siihen meni, ja nyt tyttö hyväksyy Pekan. Oon niin ylpeä taas mun Viipurin Prinsessasta, ei oo kyllä sama hauva joka haettiin sillon Kirkkonummelta.

Ollaan opeteltu uusia temppujakin ja Nero taas on yllättänyt mut siinä, että poika on aikas fiksu. Oppinut todella monta temppua. Ollaan tehty sillain, että päästän koirat vapaaksi yhellä pellolla ja siinä sitten leikitään ja opetellaan uusia juttuja ja tehdään vanhoja temppuja. Nero osoittautui todella hyvin keskittyväksi ja jaksaa yrittää pitkään kunnes onnistuu, toisin kuin Frejsa, joka ei tahdo jaksaa opetella uusia juttuja jos ne ei heti onnistu. Frejsa on kyllä mahtava kun sen päästää vapaaksi, niin täynnä intoa, juoksee ja kierii lumessa minkä kerkeää. Nero taas tyytyy jäämään mamin jalkoihin jos siltä sais vaikka namia :) Kyllä Nerokin juoksee Frejsan kanssa peräkanaa, mutta ei jaksa viilettää niin kovaa koko ajan :)

Yllätin itsenikin perjantaina ja otin korvakorut ja tatuoinnin! :) Kaksi reikää samaan korvaan ja sydän tikattuna ikuisesti nilkkaan. Keskiviikkona meen ottaan ison ja ihanan kuvan lapaluiden väliin. Kuvasta voin sanoa senverran, että siitä löytyy samasta nämä kaikki: merenneito,merihevonen,yksisarvinen ja enkeli :) Kuva on osittain mun oma piirros, pohjan löysin netistä. Sydän jonka otin nilkkaan oli tavallaan "testi", kun halusin katsoa tuleeko mulle allergista reaktiota. No, sen piti siis olla pelkkä piste, mutta sain tatuoijan suostumaan tekeen mulle sydämen, jonka luulin olevan ihan pikkunen, mutta josta tulikin kahen euron kolikon kokoinen :D Tosi nätti sydän tuli kuitenkin.

Mulla on ollut korvakorut kaks kertaa aikasemmin, mutta ne on aina tulehtunut niin pahasti etten oo voinu muutakun ottaa ne pois. Tällä kertaa korva voi tosi hyvin, eikä mitään kipuja ole. Otin ne jo poiskin kerran, takasin laittaminen sattu kyllä hjelvetisti :D Oon hehkuttanu näitä kaikille kun tää on mulle iso juttu :) Keskiviikkona tuleekin otettua sitten vähän isompi juttu. Laitan sitten kuvat kaikista tänne kun saan kameran kätöseen.

 

Seuraavaa kirjoitusta kannattaa siis odottaa :D